post

Tegoroczna konferencja, którą odbyła się w dniach 18-22 lipca w hotelu Sheraton w miejscowości Denerau (Fidżi), zapewniła uczestnikom coś więcej niż tylko pobyt w tropikalnym raju. Właściciele sklepów uzyskali wiele bezcennych informacji, które zmotywowały ich do wprowadzenia pozytywnych zmian po powrocie z konferencji.

Podczas konferencji uczestnicy mieli okazję do dokładnego zapoznania się z nowymi, atrakcyjnymi produktami, wśród których znalazły się m.in. kieszonkowa kamera wideo KODAK ZX1 i najnowsza seria cyfrowych aparatów fotograficznych i elektronicznych ramek. Wiele osób stwierdziło, że była to najlepsza spośród dotychczasowych prezentacji produktów zorganizowanych przez firmę Kodak.

W przemówieniach zaproszonych gości pojawiły się nowatorskie wskazówki i praktyczne porady umożliwiające usprawnienie prowadzonej działalności. Prezentacja Craiga Rusta z firmy Business Innovators uzmysłowiła słuchaczom, że mają dostęp do szerokiego zakresu bezpłatnych narzędzi biznesowych i przydatnych witryn internetowych i że mogą skorzystać z wielu form kontaktu z doradcami biznesowymi. Trzech właścicieli sklepów podzieliło się z uczestnikami własnymi pomysłami na radzenie sobie z niełatwą sytuacją ekonomiczną poprzez prowadzenie zajęć fotograficznych, tworzenie fotoksiążek i marketing e-mailowy. Ponadto, Robyn Pickerill, menedżer programu KODAK EXPRESS w Nowej Zelandii, poinformowała o wprowadzeniu promocji Celebration of Life, dzięki której rodzina i znajomi mogą upamiętniać swoich zmarłych za pomocą zdjęć. Z kolei Allie Moonie, wykładowczyni i autorka książek, wyjaśniła, w jaki sposób dogłębne zrozumienie zachowań klientów może przyczynić się do zwiększenia sprzedaży.

Konferencja nie mogła się obejść bez wręczenia prestiżowych nagród. Tegoroczną nagrodę za najlepszy sklep w Nowej Zelandii otrzymały dwa sklepy Donald Buckley KODAK EXPRESS Digital Solutions, których właścicielami są Graham i Joanne Hall. Ich ogromne osiągnięcia w zakresie podpisywania umów na tworzenie nowych sklepów, a także program Preferred Partner Programme oraz audyty techniczne i dotyczące sposobu prowadzenia sklepów sprawiły, że otrzymali nagrody za sklepy zlokalizowane na Gore Street i Esk Street.

Nowozelandzka grupa zostawiła na pożegnanie upominek w postaci książek i zabawek dla uczniów szkoły Namaka. Gest spotkał się z dużym uznaniem. Dzieci i personel szkoły okazali swoją wdzięczność, przygotowując okolicznościową uroczystość i oprowadzając grupę po swojej szkole.